- Termék leírás
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport quad V motor .
Az árat itt találja :
Ritka, hogy egy koncepció valósággá válik. De az új CFMOTO Gladiator Z1000 Sport alapvetően elérte ezt. A KISKA tervezőstúdió a legjobb formájában mutatta be az új exkluzív modellt, és megmutatta, hogy a merész dizájndarabokat is meg lehet valósítani. A merész és teljesen eredeti dizájn, az extra erős ikerhengeres 1000 köbcentis motor és a legmodernebb technológia modern, fejlett alvázzal a szórakozás egy teljesen új dimenzióját hozza el!
Monumentális, akár 85 LE-s húzóerő (terepjáró), azonnali gázreakció (elektronikus), csúcstechnológiás EPS progresszív szervokormány, kanadai CV-Tech kuplung nélküli variátor és kiválóan hangolt, modern futómű masszív hátsó vontatókarokkal és teljesen állítható magas tartási sebességgel A nitrogén lengéscsillapítók biztosítják, hogy a terep ne legyen akadály,
Az ár tartalmazza: Elektromos szervokormány (EPS), 14 "alumínium tárcsák, csörlő ,
csúcskategóriás többrétegű strapabíró 27" STAG gumik, oldalajtók,
homologizált vonószerkezet, TFT kijelző.
Opciós tételek. Műanyag esővédő tető : ár bruttó 230 €uro . 89,700 Ft
Műanyag szélvédő első . Üveg szélvédő , ablakmosóval , komplett zárt kabin .
Technikai adatok :
Üzemanyag tartály: 27 liter . Hossz: 2870 mm . Szélesség: 1510 mm . magasság: 1830 mm
tengelytávolság: 2040 mm . Hasmagasság : 395 mm
tengelytávolság: 2040 mm . Hasmagasság : 395 mm
Száraz tömeg: 610 kg . Vonóerő: 400 kg . Homologizáció: 2 fő részére
Hajtásrendszer:
Sebességváltó: Automata CVT - CV-Tech variátor / P / R / N / H / L (parkolás / hátramenet / üres / előre / terepcsökkentés)
Összkerékhajtás: Kardántengelyek . 4x4 meghajtás: ki-be kapcsolható .
Első gumik: 27x9-14 CST . Hátsó gumik: 27x11-14 CST
Fékrendszer:
Első fék: tárcsa hidraulikus . Hátsó fék: tárcsa hidraulikus . Kézifék: Igen
Felfüggesztés:
Elülső: Független, nitrogénnel teljesen állítható felfüggesztés / dupla A-karok
Hajtásrendszer:
Sebességváltó: Automata CVT - CV-Tech variátor / P / R / N / H / L (parkolás / hátramenet / üres / előre / terepcsökkentés)
Összkerékhajtás: Kardántengelyek . 4x4 meghajtás: ki-be kapcsolható .
Első gumik: 27x9-14 CST . Hátsó gumik: 27x11-14 CST
Fékrendszer:
Első fék: tárcsa hidraulikus . Hátsó fék: tárcsa hidraulikus . Kézifék: Igen
Felfüggesztés:
Elülső: Független, nitrogénnel teljesen állítható felfüggesztés / dupla A-karok
Hátulsó: Független, nitrogénnel teljesen állítható felfüggesztés / dupla A-karok
Motor:
Motor típus: 4 ütemű 8 szelepes ikerhengeres, SOHC
Maximális teljesítmény (homologizált változat): 59 kW (80 LE) / 7000 ford./perc.
Maximális teljesítmény (terepjáró módosítás): 63 kW (85 LE) / 7000 ford./perc.
Max. nyomaték (offroad módosítás) :: 82 Nm / 6200 ford.
Furat x löket: 91 mm x 74 mm . Motor térfogata: 963 cm3 . Elektromos indító .
Motor hűtés: Független olajkörrel rendelkező folyadék vízhűtés .
Gyújtás: Bosch ECU (GER) . Üzemanyag: Ólommentes 95-ös oktánszámú benzin .
Motor típus: 4 ütemű 8 szelepes ikerhengeres, SOHC
Maximális teljesítmény (homologizált változat): 59 kW (80 LE) / 7000 ford./perc.
Maximális teljesítmény (terepjáró módosítás): 63 kW (85 LE) / 7000 ford./perc.
Max. nyomaték (offroad módosítás) :: 82 Nm / 6200 ford.
Furat x löket: 91 mm x 74 mm . Motor térfogata: 963 cm3 . Elektromos indító .
Motor hűtés: Független olajkörrel rendelkező folyadék vízhűtés .
Gyújtás: Bosch ECU (GER) . Üzemanyag: Ólommentes 95-ös oktánszámú benzin .
Az utazó és vezető maximális védelme érdekében a gyártó könnyebb, nagy szilárdságú, optimalizált, egy darabból álló acélvázat használt, amely a legkeményebb körülmények között is tesztelt ellenállással rendelkezik. Az első független felfüggesztés "A" karrendszerű, és mind a négy keréken teljesen állítható nitrogén lengéscsillapítók találhatók. A kanadai CV-Tech tengelykapcsoló nélküli variátort nagy terhelésre, extrém igénybevételre tervezték. A vadonatúj EPS szervokormány dinamikus, és tökéletesen reagál mind a felületre, mind a sebességre. A vezetés szó szerint egy szelet tortát jelent.
A legénység még nagyobb kényelméért egy TFT-kijelzőt talál, amely hasonló a CFMOTO motorkerékpárokon használthoz, de a terepjárók igényeinek megfelelő változatokkal és grafikával. A színes TFT-kijelző a Bluetooth-nak köszönhetően okostelefonjához csatlakoztatható. A pilótafülkében USB és 12V-os aljzat is található, a tárolóhelyek magától értetődőek. Az esetleges rakományhoz a legénység a hátsó karosszériát használhatja, amelyet szintén acél merevítés véd. A személyzet nagyra értékeli a tetőt (opcionális) és az ergonomikus védőkeretet, amely a legnehezebb helyzetekben is gondol a biztonságára. A minőségi hárompontos biztonsági övek magától értetődőek, a legénységet acél erősítésű ajtók védik tovább. Nélkülözhetetlen segítőtársak a nagy teljesítményű LED fényszórók, amelyek minden körülmények között intenzív sugárral világítják meg a terepet. A praktikum mellett az egész gép egyik fő dizájnvonzatát is jelentik. Természetesen az alapfelszereltség részét képezi a homologizált, elektromos aljzattal ellátott vonószerkezet, amelyhez opcionálisan nagy teljesítményű csörlő is rendelhető. A lehető legnagyobb hatássugár elérése érdekében az új Gladiator közel 37 literes üzemanyagtartállyal van felszerelve.